Servis pro firmy a IT outsourcing
IT outsourcing je moderní způsob zajištění IT provozu společnosti. Služby IT outsourcingu umožňují přenesení odpovědnosti za provoz počítačové infrastruktury na odbornou firmu.
Jak probíhá externí správa sítě?
- K dispozici je vám náš profesionální administrátor.
- Servis je prováděn u zákazníka nebo přes vzdálenou správu.
- podpora je k dispozici na telefonu nebo online 24/7.
Externí IT podpora zahrnuje kompletní péči o servery, počítače a notebooky. Pravidelná údržba přináší zákazníkovi úsporu nákladů. Pomáháme klientům maximalizovat využití informačních technologií. Důraz klademe na ochranu citlivých firemních informací.
Výhody externí správy sítě
- Finanční úspora – snížení nákladů až o 30%, efektivní využití pracovních sil.
- Profesionalita – správu provádějí kvalifikovaní odborníci.
- Flexibilita – externí správu neprovádí jeden člověk.
- Přenesení zodpovědnosti – odpovědnost se přenáší na servisní firmu.
Zálohování systémů
„Firmy se dělí na ty, které zálohují a na ty, které ještě
nepřišly o data.“
Zálohování je jeden z nejdůležitějších úkolů v oblasti správy počítačových sítí. Pravidelné zálohování zahrnuje servery, ale i data z PC a notebooků. Hlavním cílem je minimalizovat ztráty v případě poruchy hardware, krádeže nebo úmyslného poškození dat. Pravidelné automatické zálohování je vhodným způsobem datového managementu.
Nastavení zálohovacího plánu:
- Analýza datového managementu.
- Návrh konkrétního řešení.
- Pravidelné zálohování dat
Zálohovací řešení umožňuje přenos dat mimo kancelářské prostory zákazníka. Umístění dat na externí síťové uložiště minimalizuje ztráty v případě živelné pohromy nebo odcizení části serverové struktury.